vodilna slika

Javni nagradni natečaj Mestne občine Novo mesto za pripravo komunikacijskega načrta okoljevarstvene ozaveščevalne kampanje

datum: 05. 02. 2016

Javni nagradni natečaj Mestne občine Novo mesto za pripravo komunikacijskega načrta okoljevarstvene ozaveščevalne kampanje
 
 
1.

Javni nagradni natečaj Mestne občine Novo mesto za pripravo komunikacijskega načrta okoljevarstvene ozaveščevalne kampanje

 

 

1. Predmet javnega nagradnega natečaja

 

Mestna občina Novo mesto razpisuje javni nagradni natečaj za pripravo komunikacijskega načrta okoljevarstvene ozaveščevalne kampanje. Izbrano rešitev bodo v letu 2016 na območju Mestne občine Novo mesto skupaj izvajali partnerji projekta - Mestna občina Novo mesto kot vodilni partner projekta, Komunala Novo mesto in Center za ravnanje z odpadki Dolenjske.

 

O kampanji

Mestna občina Novo mesto v letu 2016 načrtuje kampanje na petih področjih, ki jih je opredelila kot ključne za izboljšanje kakovosti bivanjskega in delovnega okolja Novega mesta. Ena izmed teh je tudi kampanja na področju varstva okolja. Mestna občina Novo mesto si je namreč zadala, da bo v prihodnjih letih močno povečala ozaveščenost in aktivnost občanov na področju trajnostnega ravnanja z okoljem.

 

 

2. Vsebina komunikacijskega načrta

 

Komunikacijski načrt mora zajemati:

 

a) Celostno grafično podobo kampanje

Ponudniki lahko predlagajo logotip, maskoto*, vizualne rešitve za promocijske materiale ipd.

 

b) Slogan

 

c) Splet komunikacijskih aktivnosti (dogodki, komunikacija s ciljnimi javnostmi, komunikacija na družbenih omrežjih ipd.)

 

Stroški kampanje

Predlagane komunikacijske aktivnosti morajo biti zasnovane tako, da čim bolj stroškovno učinkovito omogočajo doseganje ciljev kampanje. Ponudniki naj upoštevajo, da imajo partnerji za izvedbo kampanje na voljo cca. 8.000 EUR.

 

Trajanje kampanje

Komunikacijski načrt naj primarno zajema obdobje do konca leta 2016, dodatno pa lahko vsebuje tudi okvirne predloge aktivnosti za nadgradnjo kampanje v prihodnjih letih.

 

Uporaba družbenih medijev

Partnerji bodo objave na temo kampanje delili prek svojih obstoječih spletnih komunikacijskih kanalov (spletna stran, Facebook, Twitter). Prav tako naj ponudniki vključijo predloge za posebno spletno podstran (vezana bo na spletno stran Mestne občine Novo mesto) ter predloge za Facebook stran, ki bo namenjena samo kampanji.

 

EKO teden

Komunikacijski načrt kampanje mora smiselno vključevati tudi posebno podkampanjo, prek katere bo Mestna občina Novo mesto v sodelovanju s Komunalo Novo mesto in Centrom za ravnanje z odpadki Dolenjske intenzivno promovirala dogodke v okviru EKO tedna. Komunala Novo mesto namreč skupaj z dolenjskimi EKO šolami vsako leto s posebno prireditvijo obeležuje svetovni dan zemlje (22. april), Mestna občina Novo mesto pa je podprla pobudo Komunale, da se letos dogajanju v okviru dneva zemlje posveti cel teden. V projekt se bodo predvidoma vključile tudi različne novomeške organizacije, ki bi v tem tednu lahko del svoje dejavnosti posvetile ekološkim temam. Zasnova podkampanje že poteka, vendar ponudniki lahko podajo tudi svoje predloge aktivnosti.

 

*Komunala Novo mesto se že dolgo ukvarja s področjem skrbi za okolje, ki je ena izmed njenih temeljnih nalog. V sklopu tega je zasnovala že nekaj projektov, ki so namenjeni predvsem mlajšim generacijam, v ta namen pa je oblikovala tudi svojo maskoto, hrčka Cofka. Ponudniki se lahko odločijo, da bodo obdržali to maskoto in obstoječe aktivnosti in jih zgolj smiselno nadgradijo, posodobijo in dopolnijo tako, da jih je mogoče aplicirati na vse starostne skupine.

 

3. Ključni cilji

 

Informiranje:

• Povečati ozaveščenost občank in občanov o celostnem vidiku skrbi za okolje v Mestni občini Novo mesto (izobraziti, kaj vse zajema skrb za okolje - občane najbolj zadevajo odgovorno ravnanje z odpadki, vodooskrba in ravnanje s komunalnimi vodami; npr. racionalna raba vode, priključevanje objektov na vodovod in kanalizacijo).

 

Aktiviranje:

• Spodbuditi občanke in občane, da aktivno prispevajo k bolj trajnostnemu ravnanju z okoljem in tako zmanjšujejo škodljiv vpliv na okolje.

 

• Spodbuditi medijsko poročanje o projektu ter se v nacionalnih in lokalnih medijih predstaviti kot občina, ki si je kot eno izmed prioritetnih nalog zadala skrb za okolje.

 

Aktivnosti v komunikacijskem načrtu morajo biti zastavljene dovolj široko, da v prvi vrsti zasledujejo cilj informiranja občanov, obenem pa omogočajo možnost nadgrajevanja s konkretnejšimi, ciljno usmerjenimi aktivnostmi na ključnih okoljevarstvenih področjih v prihodnjih letih.

 

 

4. Ciljne javnosti

 

Lokalni prebivalci

Glede na naravo in namen kampanje, ki cilja predvsem na izboljšanje kakovosti življenja v lokalnem okolju, primarni segment sestavljajo lokalni prebivalci. Z izvajanjem predlaganih komunikacijskih aktivnosti želimo povečati njihovo informiranost glede ravnanja z okoljem, hkrati pa jih spodbuditi, da tudi sami prispevajo k ohranjanju okolja in s tem k dvigu kakovosti bivanja in dela v Novem mestu.

 

Prebivalci Slovenije

Z izvedbo kampanje želimo povečati privlačnost območja Mestne občine Novo mesto tudi za obiskovalce in potencialne nove prebivalce, ki bodo Novo mesto zaznali kot okolje, ker je prijetno delati in tudi bivati.

 

Mediji

Mediji so prav tako pomembni multiplikatorji ključnih sporočil projekta, saj s svojim dosegom vplivajo na percepcijo javnosti. Ker je eden izmed ključnih ciljev kampanje pridobiti čim več medijske pozornosti, naj ponudniki medije v aktivnosti projekta vključijo v čim več fazah.

 

 

5. Splošni pogoji za sodelovanje

 

Na razpis se lahko prijavijo:

• fizične in pravne osebe s sedežem v Mestni občini Novo mesto,

• fizične in pravne osebe, ki nimajo sedeža v Mestni občini Novo mesto, vendar bodo vsebine vezale na območje Mestne občine Novo mesto.

 

Na natečaju ne morejo kandidirati prijavitelji, ki so v stečajnem postopku, postopku prenehanja, postopku prisilne poravnave ali likvidacije. Na natečaju prav tako ne morejo sodelovati zaposleni na Mestni občini Novo mesto ter člani ocenjevalne komisije in njihovi ožji družinski člani.

 

 

6. Izpolnjevanje razpisnih pogojev

 

Izpolnjevanje pogojev ugotavlja ocenjevalna komisija, imenovana s strani župana Mestne občine Novo mesto za področje, ki je predmet natečaja. Ocenjevalna komisija bo predlagala zavržbo vlog neupravičenih prijaviteljev, prepoznih vlog, nepopolnih vlog ter vlog ponudnikov projektov, ki ne izpolnjujejo splošnih pogojev za sodelovanje.

 

Ocenjevalno komisijo sestavljajo:

• Sara Draškovič, vodja kabineta župana, predsednica ocenjevalne komisije,

• Meta Retar, višja svetovalka za odnose z javnostmi, članica ocenjevalne komisije,

• Nataša Jakopin, višja svetovalka za protokol in mednarodne zadeve, članica ocenjevalne komisije,

• Sandra Boršič, podsekretarka za protokolarne zadeve in kulturo, članica ocenjevalne komisije.

 

Ocenjevalna komisija bo na podlagi meril izbrala zmagovalca javnega natečaja. Naročnik bo vse ponudnike, ki bodo predložili ponudbo seznanil z rezultati izbora. Po zaključenem postopku javnega natečaja bo naročnik dela, ki ne bodo nagrajena, na zahtevo ponudnika vrnil v originalu, sam pa ohranil kopije oziroma njihove fotografije. Ocenjevalna komisija in naročnik si pridržujeta pravico, da ne izbereta nobenega od prejetih predlogov ali razdelita le določen del razpoložljivih sredstev.

 

 

7. Kriteriji ocenjevanja

 

Na razpisu bodo upoštevani naslednji kriteriji:

• povezanost z vsebinskimi izhodišči;

• kakovost, izvirnost, kreativnost in aktualnost predlaganih rešitev;

• likovna čistost, enostavnost in originalnost predlaganih vizualnih rešitev;

• vsestranska uporabnost in aplikativnost;

• dosedanje reference na področju priprave ozaveščevalnih kampanj.

 

Vsak posamezni element se ocenjuje z oceno 1 (najnižja ocena) do 5 (najvišja ocena):

1 – neprimerno,

2 – zadovoljivo,

3 – primerno,

4 – zelo dobro,

5 – odlično.

 

Najvišje število možnih točk je 25 in ponudnik dobi toliko točk, kot jih ocenjevalna komisija dodeli za ocenitev vseh navedenih elementov.

 

Naročnik si pridržuje pravico, da ne izbere nobenega ponudnika, če ponudba nobenega ponudnika ne doseže vsaj 20 točk.

 

Prijavitelji se lahko prijavijo z največ eno prijavo. V nasprotnem bo ocenjevalna komisija upoštevala le eno prijavo, ki jo bo izbrala po lastni presoji.

 

Izbira natečajnega ponudnika je izključna pravica naročnika. Naročnik ne plača ponudnikom nobenih stroškov in ne prevzema odškodninske škode in stroškov, ki bi jih utrpel ponudnik, ker njegova ponudba ni bila sprejeta ali, ker naročnik ni izbral nobene ponudbe.

 

 

8. Nagradni sklad

 

Naročnik bo odkupil idejno rešitev, ki bo po oceni komisije prejela najvišje število točk. Nagrada za zmagovalno rešitev znaša 3.000,00 EUR neto.

 

 

9. Opredelitev medsebojnih pravic in obveznosti

 

Izbrani ponudnik (ki bo prejel najvišje število točk) bo pozvan k podpisu pogodbe za prenos vseh materialnih avtorskih pravic skladno z 22. členom Zakona o avtorskih in sorodnih pravicah (Ur. l. RS, št. 16/2008 – UPB3, 68/2008 in 110/2013) na naročnika, brez časovne in teritorialne omejitve, za uporabo v tiskani in elektronski obliki. Prenos je ekskluziven. Navedene materialne pravice bo avtor prenesel na naročnika neomejeno in jih lahko naročnik izvaja brez soglasja avtorja. Izvedba vseh rešitev, predlaganih v izbranem komunikacijskem načrtu, je izključno v pristojnosti naročnika. Avtor ohrani moralne avtorske pravice na svojem delu.

 

Izbrani ponudnik bo moral v dogovorjenem roku skladno s pogodbo predati izdelano grafično podobo v končni obliki, primerni za uporabo za vse elemente celostne grafične podobe. Morebitne dodelave predlagane idejne rešitve CGP se štejejo v vrednost nagrade za idejno rešitev.

 

Če ponudnik ne bo podpisal pogodbe v 8 dneh od njenega prejema, se šteje, da je odstopil od ponudbe in ni upravičen do nagrade. Če bo izbrani ponudnik odstopil od izbora ali podpisa pogodbe, si naročnik pridržuje pravico, da nagrado za 1. mesto podeli ponudniku, ki je zasedel 2. mesto in z njim podpiše pogodbo o prenosu materialnih avtorskih pravic ter izdelavi celostne grafične podobe ter mu izplača nagrado.

 

Vsi stroški v zvezi s predložitvijo ponudbe bremenijo ponudnika.

 

 

10. Natečajni rok

 

Natečaj se prične z objavo in traja do 25. 2. 2016.

 

 

11. Natečajna dokumentacija

 

Natečajna dokumentacija mora obsegati:

• izpolnjena razpisna obrazca št. 1 in št. 2 (priložena pod točko 15.),

• reference ponudnika in morebitna priporočila,

• komunikacijski načrt.

 

 

12. Oddaja in dostava vlog

 

Vloga mora biti predložena:

• na naslov Mestna občina Novo mesto, Seidlova cesta 1, 8000 Novo mesto, do 25. 2. 2016 oz. najkasneje ta dan oddana na pošti kot priporočena pošiljka v zapečatenem ovitku, z izpisom na prednji strani: NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA JAVNI NAGRADNI NATEČAJ;

• na e-naslov meta.retar@novomesto.si, do 25. 2. 2016, do 24.00; naslov zadeve: PRIJAVA NA JAVNI NAGRADNI NATEČAJ

 

Za prepozno se šteje vloga, ki ni bila oddana priporočeno na pošto ali poslana na e-naslov do vključno 25. 2. 2016 do 24.00. Za nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje vseh obveznih sestavin, ki jih zahteva besedilo natečaja in natečajna dokumentacija in so naštete pod točko 10. Oddaja vloge pomeni, da se ponudnik strinja z vsemi pogoji in kriteriji natečaja.

 

Vlagatelji, ki bodo pozvani k dopolnitvam nepopolnih vlog, bodo pozvani po elektronski pošti ali telefonu, da jih dopolnijo v roku 5 dni, če tega ne storijo, bodo njihove vloge zavržene kot nepopolne. Ostale vloge, ki jih ocenjevalna komisija zavrže, so tiste:

- ki jih ni vložila upravičena oseba;

- prepozne vloge in prepozne dopolnitve vlog;

- vloge, ki so nepopolne.

 

 

13. Dodatne informacije

Pristojni uslužbenec za dajanje informacij in pojasnil: Meta Retar (tel. 07 39 39 341) ali meta.retar@novomesto.si.

 

 

14. Odpiranje vlog in obveščanje o izboru

 

Odpiranje vlog bo potekalo 26. 2. 2016. Občina bo ponudnike obvestila o rezultatih javnega natečaja najkasneje v tednu dni po zaključenem natečaju.

 

 

15. Razpisni obrazci

 

Razpisna obrazca št. 1 in št. 2 sta v priponki.

 

 

 

Mestna občina Novo mesto

 

 

Razpisni obrazec

nazaj