vodilna slika

Javno naročilo: Energetska sanacija OŠ Mali Slatnik, pri kateri se upoštevajo okoljski vidiki

datum: 13. 06. 2014

Javno naročilo gradnje po odprtem postopku na podlagi 25. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 12/13-UPB5 in 19/14)

POVABILO K ODDAJI PONUDBE

 

Naročnik, Mestna občina Novo mesto, oddaja na podlagi 25. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 12/13-UPB5 in 19/14; ZJN-2) javno naročilo gradnje po odprtem postopku in vabi vse zainteresirane ponudnike k predložitvi ponudbe za izvedbo naročila, katerega predmet je energetska sanacija objekta, v katerem se nahajata Osnovna šola Mali Slatnik in vrtec Najdihojca, na naslovu Mali Slatnik 7, Novo mesto, in sicer skladno z zahtevami iz razpisne dokumentacije naročnika ter njenih prilog.

 

Naročnik je objavil obvestilo o naročilu na Portalu javnih naročil, www.enarocanje.si, dne 13.6.2014.

 

Interna oznaka javnega naročila, določena s strani naročnika, je 430-11/2014.

 

Ponudbe je potrebno oddati v skladu z zahtevami iz razpisne dokumentacije naročnika najkasneje do 14.7.2014, do 10.00 ure, na naslov naročnika Seidlova cesta 1, 8000 Novo mesto.

 

Vse nepravočasno predložene ponudbe (ne glede na datum oddaje na pošto oziroma nepravočasno dostavo ponudbe v primeru dostave s kurirsko službo) bodo izločene iz postopka odpiranja ponudb in bodo neodprte vrnjene ponudnikom.

 

Javno odpiranje ponudb bo dne 14.7.2014, ob 12.00 uri, na naslovu naročnika Seidlova cesta 1, 8000 Novo mesto, II. nadstropje, velika sejna soba.

 

Predstavniki ponudnikov, ki se izkažejo s pooblastilom za zastopanje ponudnika, lahko na postopek odpiranja podajo svoje pripombe. Ostali subjekti bodo na odpiranju ponudb lahko prisotni, vendar brez možnosti dajanja pripomb na zapisnik.

 

Kontaktna oseba naročnika: Maja Gorenc, Seidlova cesta 1, 8000 Novo mesto, telefonska številka: 07/39-39-308, e-mail: maja.gorenc@novomesto.si.

 

 

Predmetna investicija se bo izvajala v obdobju 2014 do 2015 po naslednjih fazah, in sicer po naslednjem terminskem planu:

- FAZA I: zamenjava stavbnega pohištva in zunanja ureditev (po popisu del A in v vrednosti pogodbenih del največ v višini 160.452,11 EUR z DDV): začetek del takoj po obojestranskem podpisu pogodbe in zaključek del najkasneje do 15.10.2014,

- FAZA II: sanacija tlakov, sanacija sanitarij, sanacija elektroinstalacij in sanacija strojnih instalacij (po popisu del B, popisu elektro instalacij in popisu strojnih instalacij): začetek del po podpisu aneksa k tej pogodbi do 15.6.2015, z upoštevanjem šolskega koledarja in zaključek vse pogodbenih del do 31.8.2015,

- FAZA III: toplotna izolacija podstrešja, obnova strehe in obnova fasade (po popisu del C): začetek del po podpisu aneksa k tej pogodbi do 15.6.2015 z upoštevanjem šolskega koledarja in zaključek vse pogodbenih del do 31.8.2015.

 

Investicija se za leto 2014 financira iz proračuna naročnika, in sicer v skladu z Odlokom o proračunu Mestne občine Novo mesto za leto 2014 (Uradni list RS, št. 110/13).

 

Faza II in faza III predmetne investicije se bo nadaljevala v letu 2015 pod pogojem, da bo naročnik za to imel zagotovljena sredstva v proračunu Mestne občine Novo mesto. Pogodba z izbranim izvajalcem se bo za fazo II in fazo III sklenila z odložnim pogojem, in sicer bodo določbe pogodbe, ki se nanašajo na fazo II in fazo III, postale veljavne šele z zagotovitvijo finančnih sredstev na strani naročnika v proračunu za leto 2015. Izpolnitev odložnega pogoja bosta pogodbeni stranki izrecno ugotovili z aneksom k tej pogodbi, najkasneje do 15.6.2015.

 

S spoštovanjem,

 

 

Alojzij Muhič,

župan, l.r.

 

 

RAZPISNA DOKUMENTACIJA

VODILNA MAPA

Tehnična dokumentacija 1

Tehnična dokumentacija 2

Tehnična dokumentacija 3

Tehnična dokumentacija 4

POPIS DEL

nazaj