knjiznica1

Novomeška knjižnica vstopa v pomlad z novo podobo

datum: 27. 03. 2023

Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto je dobila nov znak, pod katerim so se podpisale štiri avtorice, ki delujejo kot Studio LEPPA. Avtorice sodelujejo tudi pri pripravi celovitega preoblikovanja vizualne podobe knjižnice. Zmagovalna in najboljše rešitve za nov znak, ki jih je komisija uvrstila v izbor, si lahko še do konca marca ogledate v razstavnem prostoru novomeške knjižnice.

Novi znak knjižnice pripoveduje zgodbo o dialogu med preteklostjo in sodobnostjo. Sestavljen je iz vzorca knjig, ki je zasnovan tako, da samostojno deluje tudi kot črka k, ter digitaliziranih inicialk Mirana Jarca, po katerem se knjižnica imenuje.

Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto postaja nosilka razvoja javnega knjižničnega sistema. Temu primerno prilagaja tudi korporativno in organizacijsko podobo, katere del je tudi podoba knjižnice. V svojem strateškem načrtu si je zadala razviti posodobljeno identiteto in znamko knjižnice. S tem namenom je v preteklem letu izvedla javni razpis za nov znak knjižnice. Poleg oblikovanja znaka knjižnice so bili predmet razpisa tudi barvna shema, ikone in ozadja za družbena omrežja, predlogi objav na družbenih omrežjih, dopisni list s tipografijo in kratka obrazložitev oblikovne rešitve.

Prejeli so 34 prijav, ki jih je pregledala ocenjevalna komisija v sestavi prof. dr. Petra Černe Oven, Dino Zupančič, Sara Tomšič in Mitja Ličen. Komisija je na prvo stopnjo uvrstila 22 predlogov, ki so ustrezali razpisnim pogojem, nato pa na podlagi ocenjevalnih kriterijev izbrala 5 idejnih rešitev, ki so bile nagrajene. Na drugo stopnjo ocenjevanja je uvrstila le prvi dve, ki sta bili po njenem mnenju skladni s poslanstvom in vrednotami Knjižnice Mirana Jarca Novo mesto, ter sta hkrati odražali inovativnost, izvirnost in trajnost, pri čemer sta znak in barvna shema omogočala tudi vsestranskost in aplikativnost. Na koncu je komisija preučila tudi možnosti naknadne razširitve vidnih sporočil, kot so tipografija, digitalni in tiskani izdelki, promocijsko gradivo ter kreativni oglasi za družbena omrežja. O končnem zmagovalcu so z anonimnim glasovanjem odločili zaposleni knjižnice.

Vseh 22 oblikovnih predlogov, ki jih je ocenjevalna komisija uvrstila v izbor, si lahko še do konca marca ogledate v razstavnem prostoru novomeške knjižnice. Vabljeni k ogledu.

 

knjiznica-2

nazaj