mestno jedro 2

Z nagradno igro #mojemesto pridobili kar 11 ambasadorjev zgodovinskih mest

datum: 17. 07. 2020

V Združenju zgodovinskih mest Slovenije so pred kratkim uspešno zaključili inovativno nagradno igro #mojemesto, s katero so od 20. junija do 15. julija slovenske goste spodbujali k obisku 17 zgodovinskih mest. Mednje sodi tudi Novo mesto. V okviru nagradne igre je status ambasadorjev zgodovinskih mest pridobilo kar 11 sodelujočih.

Nagradna igra, ki so jo v Združenju pripravili v sklopu vseslovenske motivacijske kampanje ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija Slovenske turistične organizacije (STO), je prek socialnih omrežij Slovence spodbujala naj obiščejo čim več zgodovinskih mest (Idrija, Celje, Jesenice, Kamnik, Koper, Kostanjevica na Krki, Kranj, Metlika, Novo mesto, Piran, Ptuj, Radovljica, Slovenske Konjice, Šentjur, Škofja Loka, Tržič in Žužemberk) in sodelujejo tako, da se fotografirajo na eni izmed točk z napisom #mojemesto. V Novem mestu so bili plakati nameščeni na šestih lokacijah mestnega jedra. Fotografijo je bilo nato potrebno objaviti na Instagram profilu z oznakami @slovenia_historic_towns, #mojemesto in ključnikom obiskanega mesta, npr. #novomesto.

106999602_1725376650945198_6383375053452364086_o

V skladu s številom obiskanih mest so obiskovalci osvojili nazive ter se potegovali za nagrade. Naziv bronasti prijatelj so pridobili tisti, ki so obiskali vsaj 3 mesta, srebrni prijatelji so postali tisti, ki so jih obiskali vsaj 6, zlati prijatelji pa tisti, ki so jih obiskali vsaj 10.

Najvišji status ambasadorja zgodovinskih mest so osvojili tisti, ki so v času trajanja nagradne igre obiskali vseh 17 zgodovinskih mest. In teh je bilo kar 11!

Pozitivni odzivi so spodbuda za naprej

»Namen nagradne igre je bil pri ljudeh prebuditi željo po odkrivanju zgodovinskih mest, jih spomniti, da mesta ponujajo veliko zanimivosti in da se jih splača obiskati, odkriti na novo ali pa morda spoznati prvič,« pojasnjuje sekretarka Združenja Mateja Hafner Dolenc.

Pobuda je bila dobro sprejeta tako v mestih, kot tudi pri lokalnih ponudnikih, ki so poskrbeli za privlačne nagrade, pa tudi pri spletnih uporabnikih.

»Prek spleta smo z nagradno igro dosegli več kot 110.000 uporabnikov in verjamemo, da bodo pozitivni učinki naše promocije vplivali na ugoden trend naraščanja števila obiskovalcev zgodovinskih mest tudi v prihodnje,« dodaja sekretarka Združenja Mateja Hafner Dolenc.

Več o zgodovinskih mestih si lahko preberete na povezavi https://www.zgodovinska-mesta.si/.

nazaj