vodilna slika

Pravilnik o merilih za sofinanciranje izvajanja Letnega programa športa v Mestni občini Novo mesto

datum: 21. 12. 2015

Dolenjski uradni list 15 - 2015

 

Na podlagi 9. člena Zakona o športu (ZSpo, Ur. l. RS, št. 22/1998, 97/2001-ZSDP, 110/2002 – ZGO -1, 15/2003 – ZOPA), Nacionalnega programa športa (Ur.l. RS, št. 26/2014), 11. alineje 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/2005-UPB1, 21/2006) in 28. člena Statuta Mestne občine Novo mesto (Ur.l. RS, št. 7/2013, 18/15, 21/15, DUL, št. 8/15) je župan Mestne občine Novo mesto sprejel

 

 

 

PRAVILNIK

o merilih za sofinanciranje izvajanja Letnega programa športa

v Mestni občini Novo mesto

 

 

I.  SPLOŠNE DOLOČBE

1. člen

 

S Pravilnikom o merilih za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v Mestni občini Novo mesto (v nadaljevanju: pravilnik) se določajo pogoji, merila in postopek dodeljevanja proračunskih sredstev, namenjenih za sofinanciranje programov športa, ki so v javnem interesu Mestne občine Novo mesto in ostala sredstva za šport, ki jih predvideva Odlok o proračunu Mestne občine Novo mesto za tekoče leto (v nadaljevanju: proračun).

 

Merila za vrednotenje športnih programov (v nadaljevanju: merila) so obvezni in sestavni del pravilnika in se sprejemajo skupaj s pravilnikom po istem postopku.

 

Mestna občina Novo mesto (v nadaljevanju: občina) uresničuje javni interes v športu tako, da zagotavlja sredstva za realizacijo vsebin nacionalnega programa športa, ki se nanaša na občino in z zagotavljanjem sredstev za izvedbo lokalnega programa športa načrtuje, gradi in vzdržuje lokalno pomembne športne objekte.

 

Ta pravilnik ureja:

  • postopek dodeljevanja proračunskih sredstev, namenjenih za sofinanciranje športnih programov in projektov,
  • pogoje za sodelovanje v postopku (javni razpis),
  • dokumentacijo, ki se uporablja v postopku, ki ga ureja ta pravilnik,
  • postopek vrednotenja programov s področja športa na podlagi meril.

 

Od dneva objave razpisa do določitve sofinanciranja športnih programov in projektov se merila ne smejo spreminjati.

 

2. člen

Uporaba kratic

DL – državna liga

NPŠ – Nacionalni program športa

JR – javni razpis

MONM – občina

NPŠZ – nacionalna panožna športna zveza

OKS – ZŠZ – Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez

OŠZ – občinska športa zveza

SR, MR, PR, DR, MLP – svetovni, mednarodni, perspektivni, državni in mladinski razred

JZ – javni zavod

ZSpo – Zakon o športu

 

 

II. Postopek dodeljevanja finančnih sredstev za sofinanciranje športnih programov  

 

3. člen

 

Postopek dodeljevanja finančnih sredstev izvajalcem športnih programov ter nadzor nad namensko porabo dodeljenih sredstev poteka po naslednjem zaporedju:

  • priprava razpisne dokumentacije, 
  • župan sprejme sklep o objavi javnih razpisov,
  • objava javnega razpisa za izvajanje letnega programa športa v MONM, (v nadaljevanju: javni razpis),
  • zbiranje vlog izvajalcev športnih programov in projektov,
  • strokovno ocenjevanje prispelih vlog na komisiji za izbor izvajalcev športnih programov in projektov;
  • obveščanje izvajalcev o odločitvi, pošiljanje sklepov;
  • obravnavanje pritožb predlagateljev,
  • sklepanje pogodb,
  • spremljanje izvajanja pogodb in namenskega koriščenja sredstev iz proračuna;obravnava poročil o izvedenih športnih programih in projektih, poročila ter izplačilo sredstev.

 

 

4. člen

Javni razpis

 

Vrednotenje športnih programov prispelih na javnih razpis in postopek dodeljevanja proračunskih sredstev vodi strokovna komisija, na podlagi javnega razpisa v skladu z zakonodajo.

 

Komisijo imenuje župan občine s sklepom.

Enega (1) člana komisije lahko predlaga športna zveza, ostale občina.

 

Predsednik in člani komisije ne smejo biti proračunski porabniki oz. ne smejo biti interesno povezani s porabniki v smislu poslovne povezanosti, sorodstvenega razmerja, v zakonski  zvezi ali izvenzakonski skupnosti.

 

Komisija je posvetovalno telo župana in je pri svojem delu neodvisna.

 

Besedilo javnega razpisa, razpisno dokumentacijo, datum objave javnega razpisa in razpisni rok, določi župan občine s sklepom.

 

Razpisni rok se časovno prilagaja postopku priprave in sprejemanja občinskega proračuna.

 

Objava javnega razpisa mora vsebovati:

  • navedbo naročnika (naziv, sedež);
  • predmet javnega razpisa;
  • subjekte, ki se lahko prijavijo na javni razpis;
  • pogoje, ki jih morajo izpolnjevati vlagatelji prijav;
  • okvirno višino sredstev, ki so na razpolago za predmet javnega razpisa;
  • merila za vrednotenje športnih programov;
  • določitev obdobja, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva;
  • kraj, čas in osebo, pri kateri lahko zainteresirani dobijo informacije in dvignejo razpisno dokumentacijo;
  • rok, do katerega morajo biti predložene vloge;
  • način dostave vlog;
  • datum odpiranja vlog;
  • rok, v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa.

 

5. člen

 

Javni razpis se objavi v Dolenjskem uradnem listu (DUL), v celoti pa na spletni strani občine.

 

Občinska uprava pripravi razpisno dokumentacijo z vsemi podatki, ki omogočajo vlagateljem izdelati popolno vlogo.

 

6. člen

 

Vsaka vloga, ki prispe na javni razpis, mora vsebovati:

  • podatke o vlagatelju (naziv, sedež,elektronski naslov...);
  • navedbo športnih programov in projektov za katere vlagatelj kandidira;
  • opis načrtovanih programov/projektov in finančno konstrukcijo;
  • druge zahtevane podatke iz razpisne dokumentacije.

 

 

7. člen

Vrednotenje športnih programov

 

Strokovna komisija, ki jo imenuje župan občine, na podlagi prijav na javni razpis pripravi predlog izvajalcev, katerih programi/projekti bodo sofinancirani iz proračuna občine in pripravi predlog sofinanciranja. Izbor in točkovanje izvajalcev in programov/projektov športa mora biti opravljen na podlagi meril tega pravilnika.

Naloge komisije so:

  • odpiranje predlogov, ki so prispeli na javni razpis,
  • preverjanje pravočasnosti vloge,
  • preverjanje popolnosti vloge,
  • preverjanje upravičenega vlagatelja,
  • tabelarna kratka obrazložitev za vsak posamezni projekt ali program, ki bo financiran iz proračuna občine ter višina predlaganih sredstev (točke in mnenje komisije),
  • utemeljitev in kratka obrazložitev projektov ali programov, ki niso sprejeti v financiranje,
  • posredovanje predlogov in utemeljitev v obravnavo kolegiju OU in županu.

 

Predlog vrednotenja programov/projektov in razdelitve proračunskih sredstev, ki ga je pripravila strokovna komisija, potrdi župan s sklepom.

 

Izbrane izvajalce o višini in namenu odobrenih proračunskih sredstev obvesti direktor občinske uprave s sklepom.

 

Zoper sklep je v roku 15 dni po prejemu možno pri županu občine vložiti pritožbo. Zoper županovo odločbo ni pritožbe. Možno je sprožiti upravni spor pred pristojnim sodiščem.

 

8. člen

Sklenitev pogodbe o sofinanciranju

 

Po preteku roka za pritožbe župan z izvajalci športnih programov sklene pogodbe o sofinanciranju športnih programov/projektov.

 

Obvezne sestavine pogodbe so:

  • naziv, naslov in davčna številka izvajalca;
  • vsebina in obseg programa/projekta;
  • čas realizacije programa/projekta;
  • pričakovani obseg programa in dosežki;
  • višina dodeljenih sredstev;
  • določilo, da je društvo upravičeno do nakazila dodeljenih sredstev pod pogojem, da ima poravnane pretekle obveznosti do javnih zavodov MONM z naslova vadbe;
  • terminski plan porabe sredstev;
  • način nadzora nad namensko porabo sredstev;
  • določilo, da mora izvajalec ob nenamenski porabi sredstev sredstva vrniti v proračun skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi;
  • določilo, da mora izvajalec obrazložiti in utemeljiti podaljšanje roka porabe sredstev glede na predvideni terminski plan, ker v nasprotnem primeru izgubi pravico do nadaljnje porabe sredstev ter
  • druge medsebojne pravice in obveznosti.

 

9. člen

 

O izvedbi sofinanciranih športnih programov morajo izvajalci v pogodbenem roku predložiti:

  • vsebinsko poročilo o izvedbi športnih programov- opis vseh področij sofinanciranja,
  • finančno poročilo - dokazila o namenski porabi sredstev pridobljenih na podlagi javnega razpisa.

 

Poročila in dokazila iz prejšnjega odstavka izvajalci predložijo občinski upravi.

 

Če izvajalec do rokov, navedenih v pogodbi, ne odda poročila, se smatra, da programov ni izvajal in je dolžan vsa realizirana proračunska sredstva, vključno z zamudnimi obrestmi, vrniti v občinski proračun.

Občinska uprava ali po njej pooblaščeni organ, lahko kadarkoli preveri namensko porabo sredstev.

 

10. člen

 

Izvajalci letnega programa športa so dolžni izvajati dogovorjene programe in naloge v skladu s tem pravilnikom in za namene, opredeljene v pogodbi.

 

V kolikor se ugotovi nenamensko porabo sredstev s strani izvajalcev letnega programa športa, se sofinanciranje takoj ustavi, že prejeta sredstva pa mora izvajalec vrniti v občinski proračun skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi. Če prejemnik sredstev ne vrne v določenem roku, se izvede postopek izterjave.

 

Izvajalec, ki krši pogodbena določila, ne more kandidirati za sredstva na naslednjem javnem razpisu občine.

 

III. VSEBINSKE DOLOČBE (FORMALNI POGOJI ZA SODELOVANJE NA JAVNEM RAZPISU)

 

11. člen

Izvajalci letnega programa športa

 

Izvajalci letnega programa športa na lokalni ravni so:

  • športna društva in klubi,
  • ostala društva, zasebniki in druge organizacije, registrirane za opravljanje dejavnosti na področju športa,
  • organizacije invalidov, ki izvajajo športne programe za invalide.

 

 

Splošni pogoji za prijavo na javni razpis

 

Izvajalci, navedeni v prvem odstavku tega člena morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • imajo sedež v Mestni občini Novo mesto in izvajajo športne programe, namenjene občanom in občankam Mestne občine Novo mesto,
  • v ustanovitvenih aktih imajo opredeljeno delovanje na področju, ki je predmet tega razpisa,
  • so registrirani in imajo sedež v občini najmanj dve (2) leti oz. eno (1) leto, če športna panoga v občini še ni zastopana, v skladu z veljavno zakonodajo,
  • izvajajo program javnega interesa – nacionalni program športa v RS,
  • imajo zagotovljene materialne in prostorske pogoje ter ustrezno izobražen in/ali usposobljen kader za opravljanje dela v športu,
  • imajo izdelano finančno konstrukcijo, iz katere je razviden vir prihodkov in stroškov za izvedbo dejavnosti,
  • imajo zagotovljeno redno dejavnost najmanj 35 tednov v letu, 
  • imajo urejeno evidenco o članstvu in plačani članarini,
  • redno letno dostavljajo občini poročila o realizaciji programov in poročila o doseženih rezultatih.

 

Prednostni razpisni pogoji za triletno sofinanciranje

 

Izvajalci morajo poleg splošnih pogojev za triletno sofinanciranje izpolnjevati še sledeče pogoje:

  • izvajajo redno delo vsaj 35 tednov leto (pogodba o uporabi prostorov z lastnikom oz. upravljavcem objekta),
  • imajo tekmovalce v vseh starostnih kategorijah uradnega tekmovalnega sistema NPŠZ, potrjenega s strani  OKS – ZŠZ (cicibani/ke, mlajši dečki/deklice, starejši dečki/deklice, kadeti/nje in mladinci/nke), kot dokazilo priložijo sezname športnikov/športnic po posameznih starostnih kategorijah z žigom nacionalne panožne športne zveze,
  • imajo v športnih programih udeležene kategorizirane športnike (mladinski razred, perspektivni razred),
  • delujejo v javnem interesu na področju športa (odločba MIZŠ).

 

Redno delo društev, ki je predmet triletnega sofinanciranja, vsebuje področja:

  • Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport in sofinanciranje strokovnega kadra,
  • Kakovostni šport,
  • Šport invalidov.

 

Področja Prostočasne športne vzgoje otrok in mladine, Športne rekreacije, Vrhunskega športa in Športnih prireditev niso predmet triletnega sofinanciranja, prijaviti se je potrebno vsako leto.

 

Športna društva in zveze športnih društev imajo v skladu z Zakonom o športu pod enakimi pogoji prednost pri izvajanju letnega programa športa.

 

Športna društva, ki izvajajo LPŠ, imajo za izvajanje le tega, pod enakimi pogoji, prednost pri uporabi javnih športnih objektov in površin pred drugimi uporabniki.

 

 

IV. OPREDELITEV DOKUMENTOV V POSTOPKU PO TEM PRAVILNIKU

 

12. člen

 

Razpisna dokumentacija zajema razpisne obrazce z navodili, ki jih pripravi občinska uprava.

 

Izvajalci morajo podati ponudbo svojih programov/projektov na predpisanih obrazcih in predložiti dokazila oz. priloge, ki jih zahtevajo obrazci.

 

 

V. MERILA ZA VREDNOTENJE ŠPORTNIH PROGRAMOV/PROJEKTOV

 

13. člen

 

Pogoji in kriteriji sofinanciranja, določeni s tem pravilnikom, upoštevajo proračunske možnosti in načelo, da so proračunska sredstva dostopna vsem izvajalcem športnih programov.

 

14. člen

 

Višina sofinanciranja letnega programa športa se opredeli v točkah, v deležu sofinanciranja oziroma kot izhaja iz posameznih določb meril za vrednotenje športnih programov, ki so sestavni del tega pravilnika. Vrednost točke se določi po sprejetem proračunu za vsako leto posebej.

 

15. člen

 

Sistem točkovanja za vrednotenje športnih programov/projektov je določen v merilih, ki so sestavni del tega pravilnika. Sistem točkovanja izhaja iz razdelitve športnih panog oziroma programov, v  skupine:

 

  1. skupina: izvajalci programov v individualnih športnih panogah, v katerih športniki tekmujejo v uradnih tekmovalnih sistemih nacionalne panožne športne zveze za naslov državnega prvaka – upošteva se število otrok in mladih, ki so vključeni v tekmovalne programe NPZ-jev, število športnikov mladinskega razreda, strokovni kader, pri kakovostnem športu število športnikov državnega razreda, število ur vadbe in uspešnost,
  2. skupina: izvajalci programov v kolektivnih športnih panogah, v katerih športniki tekmujejo v uradnih tekmovalnih sistemih nacionalnih panožnih športnih zvez za naslov ekipnega državnega prvaka - upošteva se število otrok in mladih, ki so vključeni v tekmovalne programe NPZ-jev, število športnikov mladinskega razreda, strokovni kader, pri kakovostnem športu število športnikov državnega razreda, število ur vadbe in uspešnost,
  3. skupina: izvajalci različnih celoletnih športno rekreativnih programov – trajanje vadbe najmanj 30 tednov v letu oz. največ 60 ur letno, število uporabnikov, dostopnost, pri udeležencih starejših od 65 let še strokovni kader,
  4. skupina: izvajalci športa invalidov, športna društva skupaj z invalidskimi organizacijami, ki izvajajo kakovostne programe v trajanju najmanj 60 ur letno, obsega vse pojavne oblike športne kulture invalidov zunaj šolskega sistema. Lahko se sofinancira strokovni kader in stroške uporabe objekta,
  5. skupina: izvajalci celoletnih programov prostočasne športne vzgoje otrok in mladine in krajših projektov, ki niso del tekmovalnega sistema panožnih športnih zvez. Otrokom in mladim naj bi zagotovili dodatne ure kakovostne, strokovno vodene športne vadbe po nižjih cenah oziroma brezplačno.

 

16. člen

 

V sistemu točkovanja so kot kazalci za razširjenost oz. množičnost športne panoge upoštevani:

  • število članov s plačano članarino,
  • število let neprekinjenega delovanja društva,
  • število registriranih in neregistriranih otrok in mladine.

 

Kot kazalci za kakovost športnih dosežkov so upoštevani:

  • kategorizacija športnikov po veljavnih »Kriterijih za kategorizacijo športnikov v Republiki Sloveniji« (OKS) – število teh športnikov,
  • uvrstitev na mednarodnih tekmovanjih in
  • uvrstitve na državnem prvenstvu vsakemu športniku ali ekipi se priznata dva najboljša rezultata.

 

Elementi za opredelitev vrednotenja letnega programa športa so:

  • obseg programa – število ur vadbe,
  • vrednost ure najema športnega objekta,
  • materialni stroški za izpeljavo programov,
  • vrednost ure dela strokovnega kadra,
  • število registriranih tekmovalcev pri nacionalni panožni zvezi (obvezno potrdilo).

 

Višina sofinanciranja posameznih športnih programov je v merilih opredeljena v skladu z določili Nacionalnega programa športa. Odstotek sofinanciranja posameznih programov je opredeljen s korekcijskim faktorjem (KF) s katerim se množi obseg posameznega programa (št. ur programa) in maksimalno število sodelujočih v posameznem programu. Rezultat predstavlja maksimalno število točk, ki jih društvo, izvajalec letnega programa športa, lahko pridobi za določen program.

 

Izvajalcu, ki pridobi odločbo pristojnega organa, s katerim se mu dodeli status društva, ki deluje v javnem interesu na področju športa, se končno število točk pomnoži s korekcijskem faktorjem 1,1.

 

Javni zavod Agencija za šport

 

17. člen

 

Mestna občina Novo mesto je ustanoviteljica javnega zavoda Agencija za šport, z Odlokom o proračunu vsako leto določi višino sredstev za delovanje zavoda in izvajanje dejavnosti, ki je opredeljena v Odloku o ustanovitvi javnega zavoda Agencija za šport in v Letnem programu športa.

Agencija za šport Novo mesto ne more kandidirati za sredstva na javnem razpisu, ki so namenjena delovanju športnih klubov in društev.

 

 

VI. razpisna področja in vsebina PROGRAMOV

 

18. člen

 

  1. Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport

 

Športna vzgoja pomeni v tem obdobju temeljno pripravo na športno uspešnost. Tekmovalni dosežek je samo eden od meril uspešnega dela z otroki in mladino. Ti programi vključujejo načrtno skrb za mlade športnike na njihovi poti za doseganje vrhunskih rezultatov, temeljijo na kakovostni športni vzgoji, ki se odvija v športnih društvih in nadgrajuje v trening posamezne športne panoge, ki ga izvaja strokovno izobražen/strokovni kader, ki ima najmanj drugo stopnjo usposobljenosti za opravljanje vzgojno-izobraževalnega dela v športu. Programi morajo športniku omogočati uspešno izobraževanje.

 

Pri vrednotenju prijave se kot merilo upošteva:

  • število otrok in mladine, ki so registrirani pri panožni zvezi (37. člen ZSpo). Kot dokazilo društvo prijavi priloži sezname otrok in mladine po posameznih starostnih kategorijah, z žigom nacionalne panožne zveze,
  • uporaba objekta (priložiti je potrebno Pogodbo o uporabi/najemu prostorov),
  • uspešnost in kakovost programa (dosežki na uradnih državnih tekmovanjih),
  • število športnikov mladinskega razreda (športnik je naveden kot član društva s sedežem v MONM),
  • vrednotijo se samo programi teh izvajalcev, ki imajo dejavnost organizirano in tekmujejo vsaj v treh (3) starostnih kategorijah, razen v športnih panogah, kjer zaradi specifičnosti tega pogoja ni mogoče izpolniti,
  • ekipe in/ali posamezniki morajo dokazati udeležbo na najmanj petih (5) tekmah/tekmovanjih v sklopu uradnega tekmovalnega sistema NPŠZ, razen v športnih panogah, kjer zaradi specifičnosti tega pogoja ni mogoče izpolniti.

 

Izvajalci programov, ki so sofinancirani iz javnih financ, morajo izpolnjevati materialne, prostorske, kadrovske in druge zahteve za strokovno izpeljavo programa.

 

Programi so lahko razdeljeni v 5 stopenj. Obseg treninga je odvisen od specifičnosti športne zvrsti:

  • cicibani, cicibanke, do 10 let                         do 144 ur              
  • mlajši dečki in deklice, do 12 let                  od 144 do 192 ur
  • starejši dečki in deklice, do 14 let                od 192 do  400 ur
  • kadeti in kadetinje                                          do 600 ur
  • mladinci in mladinke                                      do 700 ur

 

Iz proračuna občine se lahko sofinancira: uporaba objekta, strokovni kader, materialni stroški programa. Materialni stroški tekmovanj in druga tehnična sredstva se sofinancira v celoti iz drugih virov. Sredstva bodo morala zagotoviti nacionalne panožne športne zveze in njeni člani.

 

 

A1) Občinske panožne športne šole/sofinanciranje strokovnih delavcev za delo z mlajšimi kategorijami

 

Je občinski projekt, na osnovi katerega občina sofinancira športnim društvom iz 1. prioritete (preglednica št. 11 Pravilnika o merilih za sofinanciranje LPŠ v MONM),  stroške dela strokovnih delavcev za delo z mladimi.  Športno društvo, ki odda vlogo za sofinanciranje strokovnega delavca, mora izpolnjevati spodaj navedene splošne pogoje in kriterije za sofinanciranje.

 

Splošni pogoji za prijavo:

  • strokovni delavec je ali zaposlen v društvu ali pogodbeno v letu sofinanciranja (za poln delovni čas) vodi proces vadbe otrok in mladine, v obsegu 40  pedagoških ur tedensko,
  • ima ustrezno strokovno izobrazbo oz. strokovno usposobljenost (Zakon o športu), 
  • društvo deluje v javnem interesu na področju športa,
  • društvo ima zagotovljene tekmovalce v vseh kategorijah uradnega tekmovalnega sistema NPŠZ,
  • stalnost števila mladih športnikov – društvo skrbi za ohranjanje števila otrok in mladine v društvu.

 

Kriteriji za sofinanciranje:

  • športno društvo je v 1. prioriteti (preglednica št. 11 Pravilnika),
  • če je društvo v 2. prioriteti, je pogoj za sofinanciranje iz MONM sofinanciranje iz MIZŠ, 
  • množičnost – društvo ima v vsaki starostni kategoriji najmanj 12 registriranih športnikov,
  • športni uspehi – društvo tekmuje v 1. ali 2. državni ligi, v vseh starostnih kategorijah v uradnih tekmovanjih panožne športne zveze.

 

Podatki o trenerju:

  • ime in priimek,
  • datum rojstva,
  • stalno prebivališče,
  • izobrazba (obvezno priložiti dokazilo o izobrazbi oz. usposobljenosti),
  • opis dela (katere starostne kategorije trenira, koliko ur na teden, uspehi pri delu z mladimi…)
  • podatki o zaposlitvi oz. pogodbenem razmerju v društvu.

 

Prednost pri sofinanciranju imajo športna društva, ki so v 1. prioriteti in še nimajo sofinanciran kader s strani občine.

 

Za sofinanciranje strokovnega delavca za športni program »občinske panožne športne šole« bo med občino in športnim društvom sklenjena triletna Pogodba za leta od 2016 do 2018, z opredelitvijo višine sofinanciranja za leto 2016. Višina sofinanciranja za leta 2017 in 2018 ter vse druge spremembe in dopolnitve bodo vsako leto opredeljene v aneksu k osnovni pogodbi.

 

 

 

    Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine

 

Kakovostni, strokovno vodeni programi športne vadbe, ki trajajo najmanj 60 ur letno oz. 30 tednov v letu, za otroke in mladino, ki niso del tekmovalnega sistema panožnih športnih zvez. Cilj je izboljšati gibalno zmogljivost otrok in mladine. Programi naj bi bili brezplačni oz. po nizki ceni in tako dostopni vsem otrokom. Sofinancira se lahko športni objekt in strokovni kader/skupino. Na to področje se prijavijo tudi planinska društva in taborniška društva s celoletnimi športnimi programi za otroke in mladino. Občina bo prijavitelju sofinancirala največ eden (1) celoletni projekt.

 

Osnovni podatki:

 

Naziv programa:

 

Število udeležencev:

 

Število ur vadbe/tedensko:

 

Število tednov:

 

Kraj izvedbe/navedite, na katerih šolah vadba poteka: :

 

Strokovni kader (navedite osebo) in priložite dokazila

 

Brezplačno za otroke

 Da                            Ne(navedi ceno/mesec)

Število udeležencev:

 

 

*Priložiti pogodbo o  najemu/uporabi prostora za vadbo

 

Merila:

Preglednica

 

 

 

Točke:

Celoletni športni programi

(netekmovalni programi vadbe)

Predšolski

(do 6 let)

Šoloobvezni

(do 15 let)

Mladina

(do 19 let)

 

Velikost skupine (št. udeležencev)

10-12

16-20

16-20

 

Število ur vadbe/tedensko

1,5

2

2

 

Število tednov

30

30

30

 

Kakovost programa

20

20

20

 

Brezplačni program/za plačilo

20/5

20/5

20/5

 

TOČKE/ŠPORTNI OBJEKT/SKUPINA

45

60

60

 

TOČKE/STROKOVNI KADER/SKUPINA

45

60

60

 

Skupaj:

 

 

 

 

 

 

VIR SOFINANCIRANJA PROGRAMA

Znesek (€)

Delež (%)

Mestna občina Novo mesto – zaprošena sredstva (do 70%)

 

 

Ostali javni viri (navedite vire in zneske)

 

 

Sponzorska in donatorska sredstva

 

 

Lastni viri (članarine, prispevki uporabnikov, prihodki od lastne dejavnosti, delo prostovoljcev itd.)

 

 

Drugo (navedite)

 

 

SKUPAJ VREDNOST PROGRAMA:

 

 

 

 

  • Programi v času počitnic in pouka prostih dnevih 
  • To so različni krajši (tečaji, projekti) športni programi za otroke in mladino, ki niso del tekmovalnih sistemov panožnih športnih zvez. Cilj je zagotoviti nove, kakovostne in privlačne programe, ki so cenovno dostopne in vsebinsko zanimive. Vodijo jih športni strokovnjaki oz. strokovni delavci. Sofinancira se lahko športni objekt in strokovni kader/skupino. Občina bo prijavitelju sofinancirala največ dva (2) projekta.

     

    Osnovni podatki:

     

    Naziv programa:

     

    Število udeležencev:

     

    Število ur trajanja programa:

     

    Število dni trajanja programa:

     

    Kraj izvedbe/navedite, kje boste projekt izvajali:

     

    Strokovni kader (navedite osebo) in priložite dokazila

     

     

     

    Vsebina

    Brezplačno

    za plačilo/osebo/projekt

    cena brez sofinanciranja

    cena s sofinanciranjem

    Tedenski počitniški 

     

     

     

    Poletne počitnice

     

     

     

    Tečaj

     

     

     

    Delavnica

     

     

     

    Vikend

     

     

     

     

    *Definirajte vsebine, brezplačno označite z X, pri plačljivih navedite ceno z in brez sofinanciranja glede na število udeležencev.

     

    Opis programa (vsaj 5 stavkov):

     

    Merila:

     

    Preglednica

     

     

     

    Točke:

    Krajši športni programi

    (med počitnicami in v pouka prostih dneh)

    Predšolski

    (do 6 let)

    Šoloobvezni

    (do 15 let)

    Mladina

    (do 19 let)

     

    Velikost skupine (št. udeležencev)

    10-12

    8-10

    8-10

     

    Število ur programa

    10-20

    10-20

    10-20

     

    Število dni trajanja programa

    30

    30

    30

     

    Kakovost projekta

    20

    20

    20

     

    Brezplačni program/za plačilo

    20/5

    20/5

    20/5

     

    TOČKE/ŠPORTNI OBJEKT/SKUPINA

    10-20

    10-20

    10-20

     

    TOČKE/STROKOVNI KADER/SKUPINA

    10-20

    10-20

    10-20

     

    Skupaj:

     

     

     

     

     

     

    VIR SOFINANCIRANJA PROGRAMA

    Znesek (€)

    Delež (%)

    Mestna občina Novo mesto – zaprošena sredstva (do 70%)

     

     

    Ostali javni viri (navedite vire in zneske)

     

     

    Sponzorska in donatorska sredstva

     

     

    Lastni viri (članarine, prispevki uporabnikov, prihodki od lastne dejavnosti, delo prostovoljcev itd.)

     

     

    Drugo (navedite)

     

     

    SKUPAJ VREDNOST PROGRAMA:

     

     

     

     

      Športna rekreacija

     

    Je smiselno nadaljevanje obvezne in prostočasne športne vzgoje otrok in mladine. Prijavitelji izvajajo različne športno rekreativne programe za odrasle (nad 18 let) ali za družine, s ciljem aktivne in koristne izrabe prostega časa. Na nivoju lokalne skupnosti se lahko sofinancira  športni objekt in strokovni kader na vadbeno skupino. Izvajalcu se lahko sofinancira več skupin, če so udeleženci različni in le ena, če so udeleženci isti, različne pa športne panoge.

     

    C1) Celoletni programi

    Celoletni programi potekajo najmanj 30 tednov v letu oz. največ 60 ur letno. Sofinancira se lahko športni objekt in strokovni kader na skupino udeležencev (skupina z najmanj 15 člani, v različnih športnih panogah).

     

    Prednost pri sofinanciranju imajo društva/klubi/organizacije, ki izvajajo sledeče oblike rekreacije:

    1. vodene programe za odrasle in/ali za družine, ki imajo tudi visok zdravstveni učinek (splošna gibalna vadba, korekcija telesne drže, aerobne vsebine ipd.), za krepitev zdravja in dobrega počutja,
    2. rekreacijo članov društva (priporočena finančna participacija: brezplačno), ki je odprta za udeležbo tudi drugim občanom in ni vodena,
    3. programe planinskih društev – predložiti je potrebno plan pohodov. Da se zadosti pogojem športne rekreacije, mora biti teh pohodov vsaj 10, vsak naj bi trajal vsaj 4 ure.

     

    Cilj je povečati dostopnost vsem prebivalcem do kakovostne športne rekreacije, zlasti z uporabo brezplačnih zunanjih površin (šolska igrišča in druge naravne površine)

     

     

    C2)  Občasni projekti – vikend, počitnice…

     

     

    C3)  Športni programi za starejše (nad 65 let)

    Rekreativni vodeni programi vadbe v trajanju najmanj 30 tednov letno oz. največ 60 ur letno za starejše od 65 let (v jesenskem in zimskem času z najmanj 15 rednimi udeleženci)

     

    Pogoj: nižji znesek mesečne participacije udeležencev (priporočena vrednost participacije: brezplačno).

    Sofinancira se lahko strošek strokovnega kadra neposredno na vadbi do maksimalne višine

    10 €/vadbeno uro (bruto znesek). Potrebno je priložiti dokazilo o ustrezni izobrazbi in ustrezni licenci za vodenje programov.

     

    Osnovni podatki:

     

    Naziv programa:

     

     

    Trajanje v urah/teden:

     

    Trajanje v tednih:

     

    Vrsta programa:

    (C1, C2, C3)

     

    Število udeležencev:

     

     

     

    Vrsta in naziv programa

    brezplačno

    za plačilo/osebo/mesec

    cena brez sofinanciranja

    cena s sofinanciranjem

    C1

     

     

     

    C2

     

     

     

    C3

     

     

     

     

     

    Merila:

     

    Preglednica

     

     

     

    Točke:

    Športna rekreacija

    (netekmovalni programi vadbe)

    Celoletni programi

    Občasni programi

    Programi za starejše

     

    Velikost skupine (št. udeležencev)

    16-20

    16-20

    11-15

     

    Število ur vadbe/tedensko

    2

     

    2

     

    Število tednov

    30

     

    30

     

    TOČKE/ŠPORTNI OBJEKT/SKUPINA

    60

    10-20

    60

     

    TOČKE/STROKOVNI KADER/SKUPINA

    60

    10-20

    60

     

    Skupaj:

     

     

     

     

     

     

    Kratka vsebina programa in komu je program namenjen:

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    4. Kakovostni šport

     

    Priprave in športna tekmovanja registriranih športnikov, ki nimajo objektivnih strokovnih, organizacijskih in materialnih možnosti za vključitev v program vrhunskega športa in ki jih program športne rekreacije ne zadovoljuje, so pa pomemben dejavnik razvoja športa. V okviru teh programov gre za nastope v uradnih tekmovalnih sistemih panožnih športnih zvez do naslova državnega prvaka. Društva, ki kandidirajo za sredstva namenjena za kakovostni šport, morajo imeti: vsaj tri (3) mlajše starostne kategorije.

     

    Sofinancira se lahko uporaba športnega objekta za največ 320 ur programa letno, zlasti programov športnikov in športnih ekip s statusom športnikov državnega razreda.

     

    Prijavitelji lahko za svoje programe pridobivajo dodatne točke za osvojene naslove državnih prvakov in osvojene medalje na svetovnih in evropskih prvenstvih, finalu svetovnega pokala ali končni uvrstitvi na lestvici svetovnega pokala, univerziadi, mediteranskih igrah in tekmovanjih za svetovni pokal ter za programe športnikov, ki imajo  po veljavnih »Kriterijih za kategorizacijo športnikov v Republiki Sloveniji« (OKS-ZŠZ), eno od kategorizacij namenjenih vrednotenju dosežkov v kategoriji članov (državni razred).

     

     

    Ure treninga, ki jih občina lahko sofinancira:

     

    1. državna liga

    320 ur

    2. državna liga (ali 1. B liga)

    240 ur

    3. državna liga

    160 ur

     

     

     

    5. Vrhunski šport – kategorizirani športniki

     

    Priprave in tekmovanje športnikov, ki imajo status perspektivnega, mednarodnega ali svetovnega razreda.

    Sofinancira se lahko število kategoriziranih športnikov, uspešnost in uporaba športnih objektov za vadbo oz. ure vadbe.

     

    V programu vrhunskega športa se sofinancirajo samo programi športnikov, ki imajo po veljavnih »Kriterijih za kategorizacijo športnikov v Republiki Sloveniji« (OKS-ZŠZ), eno od kategorizacij namenjenih vrednotenju dosežkov v kategoriji članov (perspektivni razred, mednarodni razred in svetovni razred). Za sofinanciranje maksimalnega števila ur programa (960 ur) mora prijavitelj imeti tri (3) kategorizirane športnike v individualnih športnih panogah in pet (5) kategoriziranih športnikov v kolektivnih športnih panogah.

     

    Kandidati (društva in klubi) lahko za svoje programe pridobivajo dodatne točke za osvojene naslove državnih prvakov in osvojene medalje na svetovnih in evropskih prvenstvih, finalu svetovnega pokala, univerziadi, mediteranskih igrah in tekmovanjih za svetovni pokal ter za programe športnikov, ki imajo po veljavnih »Kriterijih za kategorizacijo športnikov v Republiki Sloveniji« (OKS-ZŠZ), kategorizacijo perspektivnega, mednarodnega razreda ali svetovnega razreda.

     

     

    6. Šport invalidov

     

    Namenjen je ohranjanju gibalnih sposobnosti, zdravju, revitalizaciji, resocializaciji, razvedrilu in tekmovanju invalidov. Na področje se lahko prijavijo tudi izvajalci programov za otroke s posebnimi potrebami. Na ravni lokalne skupnosti se izvajajo najmanj 60 - urni programi na skupino z največ 10 in z najmanj 5 invalidi, sofinancira se uporaba objekta za izvedbo programov, ki so lahko nastali tudi s povezovanjem športnih in invalidskih ter dobrodelnih društev ter strokovno izobražen oz. usposobljen strokovni kader.

     

     

    7. Športne prireditve

     

    Občina lahko sofinancira materialne stroške izvedbe športnih prireditev, ki jih opredeljuje 52. člen Zakona o športu, medobčinske in občinske prireditve, ki so usmerjene k povečanju števila športno rekreativnega prebivalstva ter lokalne športno promocijske prireditve za podelitev priznanj v športu.

     

    Prireditve se odvijajo v Mestni občini Novo mesto. Prireditve niso šolska športna tekmovanja, državnega prvenstva, ligaška in pokalna tekmovanja ter nastopi reprezentanc.

     

    Sofinancira se prireditve, ki imajo tekmovalni značaj.

     

    7. 1. Mednarodne športne prireditve:

    -   so navedene v mednarodnem koledarju tekmovanj,

    -   na njih nastopajo tudi novomeški športniki,

    -   na njih nastopajo mednarodno uveljavljeni športniki,

    -   so odmevne v širšem prostoru.

     

    Mestna občina Novo mesto bo posameznemu prijavitelju sofinancirala največ eno (1) prireditev s sredstvi do višine največ 8.000,00 €.

     

  • Podatki o prireditvi:
  •  

    Naziv prireditve:

     

    Datum izvedbe:

     

    Udeležba novomeških športnikov (navedite število):

     

    *Kraj prireditve, športni objekt:

     

    Udeležba mednarodno uveljavljenih športnikov in držav (navedite koliko športnikov in koliko držav):

     

    **Trajanje prireditve (navedite število dni):

     

    Predvideno število gledalcev:

     

    Vključeni prostovoljci – navedite koliko

     

    Ali je vstop na prireditev brezplačen – navedite DA ali NE

     

    Izkušnje in dosedanja uspešnost pri organizaciji takih prireditev

    (koliko takih prireditev ste že organizirali)

     

     

     

    *Kraj je: domicilni športni objekt, v katerem športniki izvajajo proces treniranja (npr. atletski stadion za atlete), športni objekt – za najem se šteje, kadar se za izvedbo športne prireditve mora najeti drugi podobni objekt ter prireditve na javnih površinah, lahko zunanjih (kolesarske dirke po ulicah, odbojka na mivki…)

     

    **Prireditve so enodnevne, dvodnevne in večdnevne.

    Upravičeni materialni stroški (izkažete v poročilu s plačanimi računi):

     

    Upravičeni materialni stroški pri organizaciji prireditve so: elektrika, komunala, ogrevanje, varovanje, zavarovanje, štartne številke, meritve, najem ali uporaba športnega objekta, oglaševanje, nočitve, potni stroški, stroški dela organizatorja.

     

     

    Načrtovani viri sofinanciranja prireditve (v €):

     

    VIR SOFINANCIRANJA

    Znesek (€)

    Delež (%)

    Mestna občina Novo mesto – zaprošena sredstva (do 50%):

     

     

    Ostali javni viri (navedite vire in zneske):

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Sponzorji in donatorji:

     

     

    Lastni viri (članarine, prispevki uporabnikov, prihodki od lastne dejavnosti, delo prostovoljcev itd.):

     

     

    Drugo (navedite):

     

     

    SKUPAJ:

     

     

     

    Merila:

    Merila so ovrednotena s točkami, pri čemer je pri posameznem kriteriju navedena najvišja možna višina doseženih točk.

     

    VSEBINA

    MERILO

    TOČKE

    Obogatitev športne ponudbe v MONM

     

    Do 200 točk

    Vključenost tujih športnikov in držav

    več kot 50%

    manj kot 50%

    100 točk

    50 točk

    Prispevek k mednarodni prepoznavnosti MONM

     

    Do 200 točk

    Vključenost prostovoljcev

     

    Do   50 točk

    Brezplačnost prireditve za obiskovalce

    brezplačno

    za plačilo

    100 točk

    30 točk

    Starostna kategorija

    Člani – članice

    Mladi – nad 15 let

    Otroci in mladi – do 15 let

    280 točk

    200 točk

    150 točk

    Reference prijavitelja

     

    Do   50 točk

    Večdnevne prireditve

    Enodnevna

    Dvodnevna

    Večdnevna

    30 točk

    80 točk

    150 točk

     

    Kraj prireditve

    Domicilni šp. objekt

    Najem šp. objekta

    Javne površine

    50 točk

    70 točk

    100 točk

    Izvedljivost prireditev glede na finančno konstrukcijo (delež prijavitelja, drugi viri) in nekomercialna naravnanost prireditve – poleg MONM še vsaj 2 druga vira sofinanciranja

     

    Do   80 točk

    SKUPAJ:

     

     1310 točk

     

    Projekti, ki bodo v postopku izbire ocenjeni z več točkami, bodo prejeli več sredstev.

    Najvišje možno število prejetih točk za prireditev je 1310 točk.

     

     

    7. 2. Medobčinske, občinske in druge stalne športne prireditve na lokalnem nivoju, ki imajo tekmovalni znača in:

    -   imajo dolgoletno tradicijo,

    -   so primerne za športnike vseh starostnih kategorij,

    -   na njih sodeluje najmanj 50 športnikov,

    -   nastopajo samo slovenski športniki.

     

     

    Občina bo posameznemu prijavitelju sofinancirala sredstva do višine največ 1.000,00 €/prireditev.

     

  • Podatki o prireditvi:
  •  

    Naziv prireditve:

     

    Dan in mesec izvedbe:

     

    Udeležba novomeških športnikov in rekreativcev – navedi število:

     

    Predvideno skupno število udeležencev:

     

    Kraj prireditve/športni objekt:

     

    Predvideno število gledalcev:

     

    Izkušnje in dosedanja uspešnost pri organizaciji takih prireditev

    (koliko takih prireditev ste že organizirali):

     

     

     

    Merila:

     

    VSEBINA

    MERILO

    TOČKE

    Udeležba novomeških športnikov in rekreativcev – navedi koliko

     

    do 50 točk

    Predvideno skupno število udeležencev

    do 50 udeležencev

    od 50 do 100 udeležencev

    nad 100

    40 točk

    80 točk

    120 točk

    Predvideno število gledalcev

     

    do 50 točk

    Najem/uporaba objekta

     

    Do 50 točk

    SKUPAJ:

     

    270 točk

     

    Stalne športne prireditve so ovrednotene z največ 270 točkami.

     

    Upravičeni materialni stroški (izkažete v poročilu s plačanimi računi):

     

    Upravičeni materialni stroški pri organizaciji prireditve so: elektrika, komunala, ogrevanje, varovanje, zavarovanje, štartne številke, meritve, najem ali uporaba športnega objekta, oglaševanje, nočitve, potni stroški, stroški dela organizatorja.

     

    VIR SOFINANCIRANJA PRIREDITVE

    Znesek (€)

    Delež (%)

    Mestna občina Novo mesto – zaprošena sredstva (do 50%):

     

     

    Ostali javni viri (navedite vire in zneske):

     

     

    Sponzorji in donatorji:

     

     

    Lastni viri (članarine, prispevki uporabnikov, prihodki od lastne dejavnosti, delo prostovoljcev itd.):

     

     

    Drugo (navedite):

     

     

    SKUPAJ:

     

     

     

    Športni objekti – javna športna infrastruktura

     

    19. člen

     

    Javni športni objekti v občinski lasti se morajo uporabljati v javno dobro in za namen, za katerega so bili zgrajeni.

    Občina lahko sofinancira športnim društvom ure vadbe v javnih športnih objektih v lasti občine. Z objekti v lasti občine upravlja in jih vzdržuje javni zavod Agencija za šport Novo mesto in osnovne šole.

     

    To so:

    • Športna dvorana Marof,
    • Športno rekreacijski park Portoval,
    • Športno rekreacijski center Loka,
    • Bazen  OŠ Grm,
    • Teniška igrišča ob Krki,
    • Kegljišče Portoval,
    • Velodrom,

     

    ter v drugih objektih, kot so:

    • telovadnice osnovnih šol,
    • smučarske proge,
    • strelišče,
    • balinišče,
    • kolesarska steza…

     

     

    Dogovor o prednostni uporabi športnih objektov

     

    20. člen

     

    Prednostno pravico uporabe javnih športnih objektov (21. Člen Zakona o športu) v občini imajo športna društva, ki jih uporabljajo kot primarni objekt za treninge in tekmovanja po naslednjem vrstnem redu:

     

  • prioriteta:
  • obvezni športni programi šolske športne vzgoje za izvajanje pouka in šolskih športnih tekmovanj,

     

    prioriteta:

    prostočasna športna vzgoja otrok in mladine, panožne šole,

     

    prioriteta:

    programi športne vzgoje otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport, ki jih sofinancira MONM,

     

    Javni športni objekti morajo biti za ta namen na razpolago do 19. 30 ure.

     

    prioriteta

    programi kakovostnega in vrhunskega športa, ki jih sofinancira MONM,

     

    prioriteta

    programi športne rekreacije za odrasle in drugi komercialni programi.

     

    Navodilo velja za osnovne šole in vse športne objekte v upravljanju Agencije za šport.

    Pri razdelitvi terminov je potrebno prednostno upoštevati:

    • primernost telovadnice za posamezno vrsto športa,
    • tekmovalno obdobje.

    Obvezni športni programi šolske športne vzgoje imajo prednost pred drugimi izvajalci LPŠ.

     

     

     

     

    Interventna sredstva

     

    21. člen

     

    Mestna občina Novo mesto lahko na podlagi vloge društva sofinancira perspektivne športnike, nenačrtovane uvrstitve na tekmovanja, priprave športnikov in druge nenačrtovane dogodke na športnem področju, ki so velikega pomena za MO NM ter promocijo mesta, s sredstvi do višine največ 700 €.

     

     

    Športna zveza Novo mesto

    22. člen

     

    Je reprezentativni predstavnik civilne športne družbe na lokalni ravni. Občina lahko sofinancira materialne stroške delovanja zveze.

     

    23. člen

     

    Porabniki občinskih proračunskih sredstev so dolžni izvajati pogodbeno dogovorjene programe v skladu s tem pravilnikom in dajati pristojnemu občinskemu organu morebitna dodatna pojasnila glede izpolnjevanja vseh pogojev iz tega pravilnika. V primeru nenamenske porabe sredstev se sredstva vrnejo z zamudnimi obrestmi oziroma se odtegnejo iz naslova redne dejavnosti. Nadzor nad porabo proračunskih sredstev opravlja pristojni organ občine.

     

     

    Prehodne in končne določbe

     

    24. člen

     

    S sprejetjem tega pravilnika se za področje športa preneha uporabljati obstoječi Pravilnik o merilih za sofinanciranje Letnega programa športa št. 6712-3/2011/3 (1504) z dne 10. 3. 2015.

     

    25. člen

     

    Ta pravilnik sprejme župan Mestne občine Novo mesto s sklepom.

     

    26. člen

     

    Ta pravilnik začne veljati z dnem objave v Dolenjskem uradnem listu.    

     

     

     

    Številka: 6712-3/2011/4

    Novo mesto, dne 5. 12. 2015

     

    Župan

    Mestne občine Novo mesto                                                                                

    Gregor Macedoni, l.r.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    nazaj