vodilna slika

Odgovore na vprašanja in pobude v skladu s Poslovnikom občinskega sveta Mestne občine Novo mesto pripravijo pristojni uradi občinske uprave.

Svetniki lahko svoja vprašanja oddate na povezavi.

Pred objavo jih potrdita direktor občinske uprave in župan.

Izvrševanje Odloka o urejanju in čiščenju javnih površin v Mestni občini Novo mesto


Datum: 23. 05. 2016
Urad: Občinski inšpektorat
Svetnik: Peter Kostrevc

Pobuda

Vprašanje, ali in v kakšnem obsegu se izvaja Odlok o urejanju in čiščenju javnih površin v Mestni občini Novo mesto.

Po mestu in okolici (kakor tudi na glavnih vpadnicah v Novo mesto) se še vedno zaznajo zanemarjeni in razpadajoči objekti (včasih so le-ti lahko nevarni za mimoidoče). Povsod se poudarja, da želimo imeti urejeno in čisto Novo mesto.

Imamo sprejet Odlok o urejanju in čiščenju javnih površin v Mestni občini Novo mesto (Uradni list RS, št. 76/05, 39/10 ter DUL 8/15), ki v poglavju IV. VIDEZ NASELIJ ter v 16., 17. in 18. členu natančno opredeljuje dolžnosti lastnikov nepremičnin, le-teh pa nihče ne spoštuje. Očitno je, da Občinski svet sprejema posamezne akte, ki so sami sebi namen in ne da se določene zadeve izboljšajo. Ugotoviti je možno, da pristojni, ki so zadolženi za izvrševanje konkretnega sprejetega akta, ne opravljajo svojega dela.

Vprašanje, kaj bo storila Občinska uprava, da se prične izvrševanje sprejetega akta tudi v realnosti?

Odgovor

Namen Odloka o urejanju in čiščenju javnih površin v Mestni občini Novo mesto (Uradni list RS, št. 76/2005, 39/2010 in Dolenjski uradni list, št. 8/2015) je zagotavljanje varstva javnih površin in v tem smislu je potrebno razlagati tudi določbe 16., 17. in 18. člena, ki zadevajo obveznosti lastnikov objektov ob teh površinah.

Opustitev vzdrževalnih del na objektu, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na javno površino, se nadzira s strani občinske inšpekcije. Ostali vplivi dotrajanosti, ki imajo za posledico ogrožanje premoženja, zdravja in življenja ljudi, prometa, sosednjih objektov oziroma njegove okolice pa so v pristojnosti gradbene inšpekcije.

Inšpektorja sva v zadnjih letih pri inšpekcijskih nadzorih odrejala ukrepe predvsem za preprečitev nadaljnjega odpadanja ometa, luščenja fasade, odstranjevanja grafita, popravila strešnih žlebov z odtočnimi cevmi in popravila snegobranov. S takšnimi ukrepi bova nadaljevala tudi v prihodnje.

Pripravil:

 

 

Po pooblastilu župana,

št. 100-39/2009 z dne 29. 6. 2015

Peter Judež,

INŠPEKTOR SVETNIK

dr. Vida ČADONIČ ŠPELIČ,

DIREKTORICA OBČINSKE UPRAVE

Nazaj na seznam