vodilna slika

Odlok o urejanju javne razsvetljave v Mestni občini Novo mesto

datum: 08. 11. 2016

Dolenjski uradni list 42 - 2016

Na podlagi 32. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98, 127/06-ZJZP, 38/10-ZUKN in 57/11), 6. člena Odloka o gospodarskih javnih službah v Mestni občini Novo mesto (Uradni list RS, št. 59/12) in 16. člena Statuta Mestne občine Novo mesto (Dolenjski uradni list, št. 33/16) je Občinski svet Mestne občine Novo mesto na svoji 17. seji dne 20.10.2016 sprejel naslednji

 

ODLOK

o urejanju javne razsvetljave v Mestni občini Novo mesto

 

 

                                                                                       I.      SPLOŠNE DOLOČBE

 

 

                                                                                                      1. člen

(Predmet odloka)

 

(1) S tem odlokom se opredeljuje in določa način izvajanja izbirne gospodarske javne službe urejanja objektov in naprav javne razsvetljave.

(2) Urejanje objektov in naprav javne razsvetljave po tem odloku obsega urejanje in vzdrževanje javne razsvetljave na območju Mestne občine Novo mesto.

 

 

                                                                                                         2. člen

(Način izvajanja)

 

Izbirna gospodarska javna služba urejanja objektov in naprav javne razsvetljave (v nadaljnjem besedilu: javna služba) se zagotavlja s podeljevanjem koncesije, ki jo podeli Mestna občina Novo mesto (v nadaljevanju: koncedent) in jo izvaja izvajalec javne službe v (v nadaljnjem besedilu: koncesionar) na podlagi tega odloka in koncesijske pogodbe.

 

 

                                                                                                     3. člen

(Objekti in naprave javne razsvetljave)

 

Za javno razsvetljavo po tem odloku se štejejo naslednji objekti in naprave, ki služijo osvetljevanju javnih površin in javnih cest:

  • elektroomarice,
  • drogovi,
  • svetilke,
  • energetski kabli,
  • drugi pripadajoči elementi, ki so potrebni za nemoteno delovanje javne razsvetljave.

 

 

                                                                                             II. UREJANJE IN VARSTVO OBJEKTOV IN NAPRAV JAVNE RAZSVETLJAVE

 

                                                                                                        4. člen

(Urejanje javne razsvetljave)

 

(1) Javna služba obsega vzdrževanje objektov, opreme in naprav ter omrežja javne razsvetljave in drugih objektov javne službe. Zajema tudi strokovni nadzor nad delovanjem omrežja javne razsvetljave in njegovo tekoče vzdrževanje v interesu trajnega nemotenega ter brezhibnega delovanja javne razsvetljave in s tem povezane druge obveznosti koncedenta.

 

(2) Na javni razsvetljavi se redno opravlja vsa vzdrževalna dela in varstveni ukrepi za nemoteno delovanje lete. Dela zajemajo:

  • vzdrževanje drogov svetilk, ki obsega zamenjavo pregorelih žarnic, popravilo ali zamenjavo svetlobnih glav, drogov in drugih sestavnih delov, barvanje ter čiščenje, zamenjava svetil in svetilk in drugih delov javne razsvetljave,
  • vzdrževanje prižigališč, nadzorne in krmilne naprave, napeljavo in razvode javne razsvetljave,
  • intervencije na javni razsvetljavi,
  • redno pregledovanje delovanja objektov in naprav vsake tri mesece,
  • vodenje katastra in vodenje kontrolne knjige,
  • izvedba dodatnih obremenitev na javni razsvetljavi,
  • izdelava poročila o realizaciji letnega programa,
  • dajanje mnenj v zvezi z javno razsvetljavo,
  • posredovanje podatkov o infrastrukturi pristojnim institucijam v skladu z zakonodajo,
  • izdelavo načrta razsvetljave skladno s predpisi,
  • izvajanje obratovalnega monitoringa skladno z uredbo,
  • sodelovanje pri pripravi občinske prostorske dokumentacije,
  • izdajanje smernic in projektnih pogojev,
  • priprava tehničnih osnov za izdajanje soglasij v skladu s tem odlokom,
  • druge storitve, ki jih določa zakon ali drug predpis,
  • zagotavljanje nadzora nad izvajanjem določil tega odloka ter izvajanjem gospodarske javne službe.

 

(3) Vsebino javne službe obsegajo tudi druge storitve, ki jih določajo zakoni ali drugi podzakonski predpisi.

 

                                                                                                    5. člen

(Letni plan in načrt javne razsvetljave)

 

(1) Urejanje javne razsvetljave poteka na podlagi plana – načrta javne razsvetljave, ki ga izdela koncesionar vsako leto do konca meseca marca za tekoče leto. Plan potrdi župan Mestne občine Novo mesto.

(2) Podatki, ki jih mora vsebovati načrt razsvetljave:

  • ime in naslov upravljavca razsvetljave,
  • kraj javne razsvetljave,
  • podatke o dolžini osvetljenih občinskih ali državnih cest za razsvetljavo cest,
  • podatke o površini osvetljenih nepokritih javnih površin za razsvetljavo javnih površin,
  • podatke o objektih za oglaševanje za razsvetljavo teh objektov,
  • podatke o celotni električni moči svetilk javne razsvetljave in številu svetilk,
  • opis sistema za ugotavljanje ali merjenje porabe elektrike zaradi obratovanja razsvetljave za razsvetljavo cest in za razsvetljavo javnih površin,
  • način izvajanja obratovalnega monitoringa, če je ta za razsvetljavo predpisan z uredbo,
  • terminski načrt prilagoditve svetilk in
  • sodeluje pri izdelavi predloga izgradnje novih naprav javne razsvetljave po posameznih območjih Mestne občine Novo mesto in potrebnih sredstev za to.

 

(3) Urejanje javne razsvetljave poteka na podlagi letnega plana – načrta urejanja javne razsvetljave.

 

                                                                                                        6. člen

(Vodenje katastra in kontrolne knjige)

 

(1) Kataster vsebuje podatke o javni razsvetljavi in tehničnih lastnostih javne razsvetljave.

(2) Kontrolna knjiga vsebuje podatke, ki jih določa državni predpis ter podatke o vseh izvedenih in neizvedenih storitvah javne službe.

(3) Kataster, ki je last koncedenta, se vodi atributno in grafično v obliki računalniškega zapisa.

(4) Kopijo noveliranih podatkov izroča koncesionar koncedentu periodično, vendar najmanj dvakrat letno. Ob prenehanju koncesijske pogodbe mu jih izroči v celoti.

(5) Koncesionar je dolžan s katastrom ravnati kot s podatki, za katere velja poslovna tajnost in jih sme dajati na vpogled samo koncedentu oziroma od njega pooblaščenim nadzornim organom in pristojnim inšpektorjem.

(6) Kataster z vsemi zbirkami podatkov je last koncedenta in se vodi skladno s predpisi in usklajeno s standardi in normativi geografskega informacijskega sistema.

 

                                                                                                            7. člen

(Interventno izvajanje gospodarske javne službe)

 

(1) Koncesionar je dolžan zagotavljati interventno izvajanje javne službe ter zagotoviti odpravo pomembnih okvar, napak oziroma poškodb v roku 24 ur po ugotovitvi napake oziroma po obvestilu uporabnikov oziroma koncendenta. Za pomembne okvare, napake oziroma poškodbe naprav javne razsvetljave se šteje predvsem celodnevno delovanje naprav ter takšne okvare, napake in poškodbe, ki ogrožajo javno varnost.

(2) Koncesionar je dolžan napake in okvare celotne veje javne razsvetljave odpraviti v roku 5 delovnih dni, manj pomembne okvare posameznih naprav pa v roku 14 dni od ugotovitve oziroma od obvestila uporabnikov.

 

                                                                                                           8. člen

(Poseganje v objekte in naprave javne razsvetljave)

 

(1) Poseganje v javno razsvetljavo je dovoljeno samo z dovoljenjem koncedenta in nadzorom koncesionarja.

(2) Poseganje v varovalni pas javne razsvetljave je dovoljeno samo s soglasjem koncendenta. Varovalni pas v omenjenem primeru znaša 2 metra, merjeno na vsako smer javne razsvetljave.

 

                                                                                                              9. člen

        (Prepovedana dejanja)

Prepovedano je:

  • nameščanje kakršnihkoli obvestilnih sredstev in oglaševanje na javni razsvetljavi brez dovoljenja koncedenta,
  • poškodovanje javne razsvetljave,
  • kakršnokoli poseganje v javno razsvetljavo brez dovoljenja koncedenta,
  • kakršnokoli poseganje v javno razsvetljavo brez nadzora koncesionarja,
  • kakršnokoli poseganje v varovani pas javne razsvetljave brez soglasja koncedenta,
  • onemogočiti dostop do javne razsvetljave,
  • graditi oziroma postaviti pomožne in začasne druge objekte na objektih in napravah javne razsvetljave ali v njihovi neposredni bližini brez dovoljenja koncedenta,
  • druga dela, ki bi kakorkoli ogrozila delovanje javne razsvetljave.

 

 

III. PODELITEV KONCESIJE

 

10. člen

(Postopek podelitve koncesije)

 

(1) Koncesionarja za izvajanje javne službe izbere koncedent na podlagi javnega razpisa ob upoštevanju določb zakona, ki ureja javnozasebno partnerstvo, zakona, ki ureja javno naročanje, in zakona, ki ureja gospodarske javne službe.

(2) Glede na določbe zakona, ki ureja javnozasebno partnerstvo, se pojem koncesije po tem odloku glede na delitev tveganj in način financiranja šteje kot javnonaročniška oblika partnerstva.

(3) Javni razpis za podelitev koncesije se objavi v skladu s predpisi o javnih naročilih.

 

11. člen

(Strokovna komisija)

 

(1) Strokovno komisijo za izbiro koncesionarja za izvedbo predmeta koncesije s sklepom imenuje župan.

(2) Strokovna komisija ima predsednika in najmanj dva člana. Predsednik in ostali člani strokovne komisije morajo imeti najmanj visokošolsko izobrazbo in najmanj dve leti delovnih izkušenj z delovnega področja, da lahko zagotovijo strokovno presojo ponudb.

(3) Predsednik in člani komisije ne smejo biti s ponudnikom, njegovim zastopnikom, članom uprave, nadzornega sveta, ustanoviteljem, družbenikom ali delničarjem s kontrolnim deležem ali pooblaščencem v poslovnem razmerju ali kako drugače interesno povezani, v sorodstvenem razmerju v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena, v zakonski zvezi ali svaštvu do vštetega drugega kolena, četudi je zakonska zveza že prenehala, ali živeti z njim v zunajzakonski skupnosti ali pa v registrirani istospolni partnerski skupnosti. Koncedent v komisijo ne sme imenovati osebe, ki je bila zaposlena pri ponudniku ali je kako drugače delala za ponudnika, če od prenehanja zaposlitve ali drugačnega sodelovanja še ni pretekel rok treh let. Izpolnjevanje pogojev za imenovanje v komisijo potrdi vsak član s pisno izjavo. Za presojo izločitvenih okoliščin se upoštevajo določbe zakona, ki ureja integriteto in preprečevanje korupcije.

(4) Župan mora na predlog predsednika ali člana komisije, na zahtevo kandidata ali na lastno pobudo imenovati novega predsednika ali člana takoj, ko izve za izločitveni razlog ali če izve za okoliščine, ki izražajo dvom o objektivni presoji komisije.

(5) Strokovna komisija sodeluje v postopku izbire koncesionarja tako, da sodeluje v fazi priprave besedila razpisa, v fazi od objave razpisa do roka za oddajo ponudb, na javnem odpiranju prijav/ponudb, v drugih procesnih aktivnostih, vezanih na pogajanja ali pojasnilo/dopolnitev ponudb/prijav, pregleda in oceni prijave/ponudbe in ugotovi, ali izpolnjujejo razpisne pogoje, sestavi poročilo ter navede, katere ponudbe izpolnjujejo razpisne zahteve, razvrsti te ponudbe tako, da je razvidno, katera od ponudb ustreza postavljenim zahtevam razpisa oziroma kakšen je nadaljnji vrstni red glede na merila ter posreduje poročilo koncedentu. Naloga strokovne komisije je lahko tudi izvedba pogajanj z usposobljenimi kandidati/ponudniki.

(6) Za strokovnotehnično pomoč in svetovanje v postopku priprave in izvedbe javnega razpisa lahko strokovna komisija uporabi strokovne službe koncedenta ali zunanje strokovnjake. Člani strokovne komisije so lahko tudi neodvisni zunanji strokovnjaki, ki razpolagajo s specifičnim znanjem, potrebnim za uspešno izbiro koncesionarja.

 

12. člen

(Pogoji za koncesionarja)

 

(1) Kandidat za koncesionarja mora izpolnjevati najmanj naslednje pogoje:

  • da je registriran pri pristojnem sodišču ali drugem organu za dejavnosti, ki so predmet koncesije,
  • da izpolnjuje obvezne pogoje za ugotavljanje sposobnosti v skladu z zakonom, ki ureja javno naročanje,
  • da se nad njim ni začel postopek zaradi insolventnosti ali prisilnega prenehanja po zakonu, ki ureja postopek zaradi insolventnosti in prisilnega prenehanja ali postopek likvidacije po zakonu, ki ureja gospodarske družbe, da z njegovimi sredstvi ali poslovanjem ne upravlja upravitelj ali sodišče, da njegove poslovne dejavnosti niso začasno ustavljene ter se nad njim ni začel postopek ali pa nastal položaj z enakimi pravnimi posledicami v skladu s predpisi druge države,
  • da ni zagrešil hujše kršitve poklicnih pravil, zaradi česar je omajana njegova integriteta,
  • da ima zadostne izkušnje s področja dejavnosti urejanja in varstva objektov in naprav javne razsvetljave, kar izkaže z ustreznimi referencami iz prejšnjih naročil,
  • da izpolnjuje druge pogoje v skladu z veljavno zakonodajo (npr. s področja integritete in preprečevanja korupcije ipd.).

(2) V primeru skupne prijave/ponudbe članov konzorcija morajo vsi člani konzorcija posamično izpolnjevati najmanj pogoje iz prve, druge, tretje, četrte, pete in osme alineje prejšnjega odstavka, pogoje iz šeste do vključno sedme alineje pa lahko izkazujejo skupaj. 

(3) Način dokazovanja pogojev iz prvega odstavka tega člena se določi v razpisni dokumentaciji.

 

13. člen

(Podizvajalci)

 

(1) V svoji prijavi/ponudbi za pridobitev koncesije mora kandidat navesti vse podizvajalce za izvajanje koncesije.

(2) Koncesionar lahko odda dela podizvajalcu po podpisu koncesijske pogodbe le v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja področje javnega naročanja.

(3) Za delo podizvajalcev odgovarja koncedentu koncesionar, kot da bi ga opravljal sam.

 

14. člen

(Merila za izbor koncesionarja)

 

Merila  za izbor koncesionarja bodo določena v javnem razpisu.

 

15. člen

(Organ, ki opravi izbor koncesionarja)

 

  1. Odločitev o izbiri izda župan Mestne občine Novo mesto v skladu z določili zakona, ki ureja

 javno naročanje. 

(2) Po pravnomočnosti odločitve o izbiri občinska uprava Mestne občine Novo mesto izda upravno odločbo o podelitvi koncesije.

(3) Odločba o izboru koncesionarja preneha veljati, če v roku 30 dni od njene dokončnosti ne pride do sklenitve koncesijske pogodbe iz razlogov, ki so na strani koncesionarja.

 

 

IV. KONCESIJSKO RAZMERJE

 

16. člen

(Koncesijska pogodba)

 

(1) Po dokončnosti odločbe o izbiri koncesionarja sklene koncesijsko pogodbo z izbranim kandidatom v imenu koncedenta župan.

(2) Če koncesionar iz razlogov na svoji strani v roku, ki je določen v odločbi o izbiri, ne sklene koncesijske pogodbe, jo lahko koncedent sklene z naslednjim najbolj ugodnim kandidatom.

 

17. člen

(Vsebina koncesijske pogodbe)

 

(1) S koncesijsko pogodbo koncedent in koncesionar uredita vsa medsebojna razmerja v zvezi s koncesijo in druga vprašanja, ki jih mora urediti koncesijska pogodba po zakonu, ki ureja gospodarske javne službe.

(2) V koncesijski pogodbi se določijo tudi pogodbene kazni za primer kršitev obveznosti koncesionarja.

 

18. člen

(Prenos koncesije)

 

(1) Koncesionar ne sme brez pisnega soglasja koncedenta prenesti koncesije na tretjo osebo.

(2) Koncesionar lahko izvajanje posameznih nalog iz koncesionirane dejavnosti prenese na podizvajalce le ob predhodnem pisnem soglasju koncedenta.

 

19. člen

(Pooblastila in obveznosti koncesionarja)

 

(1) Koncesionar ima naslednje obveznosti:

  • izvajati javno službo s skrbnostjo strokovnjaka, v skladu z zakoni, drugimi predpisi, tem odlokom, koncesijskim aktom in koncesijsko pogodbo in zagotavljati uporabnikom kontinuirano in kvalitetno opravljanje javne službe v skladu s predpisi in v javnem interesu,
  • podaja pripombe in predloge pri izgradnji javne razsvetljave,
  • pridobiva dokumentacijo, ki je potrebna za nemoteno izvajanje gospodarske javne službe, kar obsega tudi pridobivanje dokumentacije za novozgrajeno javno razsvetljavo,
  • je prisoten pri tehničnem prevzemu zgrajene javne razsvetljave,
  • izdajanje tehničnih pogojev v zvezi z izdajo soglasij,
  • upoštevati tehnične, zdravstvene in druge normative in standarde, povezane z izvajanjem javne službe,
  • predlagati ukrepe za zmanjševanje porabe električne energije in svetlobnega onesnaževanja ter povečanja varnosti,
  • zagotavljati dežurstvo,
  • omogočati nemoten nadzor nad izvajanjem javne službe, ki pa ne sme ovirati normalnega izvajanja javne službe,
  • kot dober gospodar in strokovnjak uporabljati in vzdrževati objekte, opremo in naprave ter druga sredstva, namenjena izvajanju dejavnosti,
  • skrbeti za tekoče obveščanje javnosti o dogodkih v zvezi z izvajanjem javne službe,
  • oblikovati predloge cen oziroma sprememb tarife storitev,
  • voditi evidence po tem odloku in kataster infrastrukture ter ažurno in strokovno voditi poslovne knjige,
  • ažurno in strokovno pripraviti ustrezne poslovne načrte, letna poročila, predloge letnih programov, kakor tudi druge kalkulacije stroškov in prihodkov dejavnosti,
  • dolžan je omogočiti namestitev in vzdrževanje nastavkov ter dostopnost zaradi izobešanja zastav, izobešanja oglaševalske opreme in novoletne okrasitve na drogovih javne razsvetljave vsakokratnemu izvajalcu teh storitev,
  • poročati koncesionarju o izvajanju koncesije, predvsem o pritožbah uporabnikov,
  • obveščati pristojne organe o kršitvah.

 

Obveznosti se podrobneje uredijo s koncesijsko pogodbo.

 

(2) Posamezne storitve iz tega člena je potrebno opravljati v rokih, na način, pod pogoji in ob upoštevanju standardov, določenih s tem odlokom in drugimi veljavnimi predpisi, ki urejajo to dejavnost.

 

  1. člen

(Pogoji, pod katerimi koncesionar izvaja svojo dejavnost)

 

Koncesionar izvaja svojo dejavnost pod pogoji, da:

  • opravlja koncesijo v svojem imenu in za svoj račun na podlagi določil tega odloka in koncesijske pogodbe,
  • zagotavlja uporabnikom stalno in kvalitetno izvajanje javne službe,
  • opravlja storitve v skladu s potrjenim letnim planom,
  • na zahtevo koncedenta oziroma pristojne inšpekcije omogoči strokovni in finančni nadzor nad zakonitostjo dela,
  • zagotavlja koncedentu strokovno pomoč pri načrtovanju oziroma oblikovanju programov razvoja javne službe.

 

  1. člen

(Zavarovanje odgovornosti)

 

(1) Koncesionar mora v roku 30 dni po sklenitvi koncesijske pogodbe skleniti zavarovanje odgovornosti:

  • za škodo, ki jo povzroči koncedentu z nerednim ali nevestnim opravljanjem javne službe;
  • za škodo, ki jo pri opravljanju ali v zvezi z opravljanjem javne službe povzročijo pri njem zaposlene osebe uporabnikom ali drugim osebam.

(2) Pogodba o zavarovanju mora vsebovati klavzulo, da je zavarovanje sklenjeno v korist koncedenta.

 

  1. člen

(Odgovornost koncesionarja)

 

(1) Za izvajanje javne službe je, ne glede na določbe prejšnjih členov, odgovoren koncesionar javne službe.

(2) Koncesionar javne službe je v skladu z zakonom odgovoren tudi za škodo, ki jo pri opravljanju ali v zvezi z upravljanjem javne službe povzročijo pri njem zaposleni ljudje ali pogodbeni (pod)izvajalci koncedentu uporabnikom oziroma tretjim osebam na stvareh, osebah oziroma premoženju.

(3) Pogodba o zavarovanju mora imeti klavzulo, da je zavarovanje sklenjeno v korist koncedenta.

 

  1. člen

(Izvajanje koncesije v primeru višje sile)

 

Koncesionar mora v okviru objektivnih možnosti opravljati koncesijo tudi ob nepredvidljivih okoliščinah, nastalih zaradi višje sile. V teh primerih ima konceisonar ob dokazanih razlogih pravico zahtevati od koncedenta povračilo stroškov, ki so nastali zaradi opravljanja koncesije v nepredvidljivih okoliščinah. Ob nastopu okoliščin, ki pomenijo višjo silo, se morata koncedent in koncesionar medsebojno obvestiti in dogovoriti o izvajanju koncesije v pogojih nastale višje sile.

 

  1. člen

(Začetek in trajanje koncesije)

 

(1) Koncesija se podeli za obdobje štirih let.

(2) Koncesijska pogodba se sklene po dokončnosti odločbe o izbiri koncesionarja. Koncesijsko razmerje začne teči z dnem podpisa koncesijske pogodbe.

 

  1. člen

(Vir financiranja koncesije)

 

(1) Sredstva za izvajanje koncesije se zagotavljajo v proračunu koncedenta.

(2) Osnova za določitev vrednosti opravljenega dela je letni plan vzdrževanja, ki ga izdela koncesionar, potrdi pa ga koncedent.

(3) Del izvedbenega programa, ki se nanaša na redno vzdrževanje, pripravi koncesionar in ga predloži v potrditev koncedentu.

(4) Način plačila koncesionarju se določi s koncesijsko pogodbo.

(5) Koncesionar je dolžan voditi računovodstvo za podeljeno koncesijo ločeno od računovodstva za svojo ostalo dejavnost v skladu z določili Zakona o gospodarskih javnih službah in Zakona o gospodarskih družbah.

 

  1. člen

(Nadzor nad izvajanjem koncesije)

 

(1) Nadzor nad izvajanjem koncesije opravlja strokovna služba koncedenta, pristojna za komunalne zadeve. Koncesionar mora pristojni strokovni službi kadarkoli posredovati informacije o poslovanju in omogočiti delavcem strokovne službe vpogled v poslovne knjige in evidence v zvezi z izvajanjem koncesije.

(2) Nadzor je lahko napovedan, nenapovedan ali stalen. Nadzor mora potekati tako, da ne ovira rednega izvajanja koncesije in tretjih oseb, izvajati pa se mora praviloma le v poslovnem času koncesionarja. Izvajalec nadzora se izkaže s pooblastilom koncedenta. O nadzoru se napravi zapisnik, ki ga podpišeta koncesionar in predstavnik koncedenta.

(3) Osebe, ki izvajajo nadzor, so dolžne podatke o poslovanju koncesionarja obravnavati kot poslovno tajnost.

(4) Koncedent lahko po potrebi za nadzor nad izvajanjem koncesije pooblasti tudi druge pristojne organe in službe.

 

  1. člen

(Prenehanje koncesijskega razmerja)

 

Razmerje med koncedentom in koncesionarjem preneha:

  • s prenehanjem koncesijske pogodbe,
  • z odvzemom koncesije,
  • z odkupom koncesije,
  • s prevzemom koncesijske javne službe v režijo,
  • v drugih primerih, določenih z Zakonom o gospodarskih javnih službah in s koncesijsko pogodbo.

 

  1. člen

(Odvzem koncesije)

 

(1) Koncedent lahko odvzame koncesijo koncesionarju ne glede na določila pogodbe:

  • če koncesionar ne prične z opravljanjem koncesije v za to določenem roku,
  • v primeru, če koncesionar krši določbe tega odloka,
  • v primeru stečaja ali likvidacije koncesionarja,
  • v primeru nespoštovanja veljavnih tehničnih, stroškovnih, organizacijskih, vzdrževalnih in drugih standardov in normativov.

(2) Pogoji in načini prenehanja koncesije se podrobneje uredijo s koncesijsko pogodbo.

 

  1. člen

(Prepoved prenosa koncesije)

 

Izbrani koncesionar ne sme prenesti podeljene koncesije na nobeno drugo pravno ali fizično osebo.

 

  1. člen

(Sklenitev koncesijske pogodbe)

 

(1) Koncesija prične veljati z dnem podpisa koncesijske pogodbe, s katero se podrobneje uredi medsebojno razmerje med koncedentom in koncesionarjem.

(2) Koncesijsko pogodbo sklene v imenu koncedenta župan.

 

 

V. KAZENSKE DOLOČBE

 

  1. člen

(Kazenske določbe)

 

(1) Z globo 1.400,00 evrov se kaznuje za prekršek pravno osebo ali samostojnega podjetnika posameznika ki ravna v nasprotju z 9. členom tega odloka.

(2) Z globo 400,00 evrov se kaznuje za prekršek iz prejšnjega odstavka tudi odgovorno osebo pravne osebe.

(3) Z globo 400,00 evrov se za prekršek kaznuje fizično osebo, če stori dejanje iz prvega odstavka tega člena.

 

VI. NADZOR

 

  1. člen

(Nadzor nad izvajanjem odloka)

 

Nadzor nad izvajanjem določil tega odloka opravlja pristojni oddelek koncedenta in Inšpektorat Mestne občine Novo mesto. Koncedent lahko po potrebi za nadzor pooblasti tudi druge fizične ali pravne osebe.

 

 

VII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE

 

  1. člen

(Prenehanje aktov)

 

Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati Odlok o urejanju javne razsvetljave v Mestni občini Novo mesto (Uradni list RS, št.36/11).

                                                          

34. člen

(Začetek veljavnosti)

 

Ta odlok začne veljati petnajst dan po objavi v Dolenjskem uradnem listu.

 

 

 

Št. 007-20/2016 -703

Novo mesto, dne 20. oktober 2016

 

Župan

Mestne občine Novo mesto                                                                               

Gregor Macedoni, l. r.

nazaj